Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?
Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait
(vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Sikerrel venni a CSÚCSIDŐSZAKOKAT
Ha Önnél van telefonos ügyfélszolgálat, de vannak időszakok (pl. hónap vége, év eleje, kampányidőszak, stb.), amikor kollégái nem tudják időben fogadni a bejövő hívásokat, túlcsordul a rendszer, akkor érdemes egy külsős call-centerhez irányítani ügyfeleit, hisz mindegyik fontos Önnek, nem? A hívásokat munkanapokon 9-17 óra között tudjuk fogadni.
Német és angol ügyfélszolgálati segítség
Ha várható külföldi megkeresés is, a hívásokat a magyar nyelven felül angolul és németül is tudjuk fogadni, ha ezt előzetesen jelzi felénk. Kiváló megoldás, ha a magyar ügyfélszolgálatot a cégén belül tartja, az idegen nyelvűre pedig nem vesz fel új munkatársakat, hanem kiszervezi.
Lépésenként fejlődni
Ha még nem érné meg új munkatársat, asszisztenst felvenni a vevőszolgálatra, akkor is érdemes keresnie minket. Egy új kolléga munkába állítása meglehetősen nagy havi költség. Ha még nem lenne gazdaságos, de feladatok már lennének, akkor a külsős call centerhez kiszervezett ügyfélszolgálat ideális megoldás.
A hívásokat rögzítjük és megőrizzük, minden ügyfelünk saját, dedikált vonalat kap.
Mit érzékelnek ebből azok, akik keresik az Ön cégét?
Ügyfelei csak azt veszik észre, hogy gyorsabb az ügyintézés. A telefonba már úgy mutatkozik be a kollégánk, hogy tudja, melyik céget keresik, személyes és szakszerű lesz.
Mindez milyen költséggel jár?
nincs alapdíj
nincs rendelkezésre állási díj
nincs semmilyen rejtett költség
Ön csakis azért a munkáért fizet, amit elvégeztünk. Az elszámolás másodperc alapon történik, havi UTÓLAGOS számlázással. Nincs minimális rendelési limit. Korrekt ajánlat, nem?
Önnek érdemes a bejövő ügyfélszolgálatot kiszerveznie, ha
kötelező fenntartania rögzített vonalú ügyfélszolgálatot, de nem akar vele foglalkozni (pl. egyes webshopok, biztosítási alkusz cégek, befektetési brókerek)
olyan cége van, ahol folyamatosan csöng a telefon, érdeklődések, panaszok, észrevételek, rendelések, változtatások, stb. (futárcégek, autókölcsönzők, szolgáltató cégek)
már van ügyfélszolgálata, de időnként túlterhelt.
már van ügyfélszolgálata, de szükséges lenne németül és angolul is.
szüksége lenne egy telefonos asszisztensre, akit akkor is elérhetnek, akinél élőszóban üzenetet hagyhatnak, amikor Ön pl. tárgyal, vagy dolgozik. (pl. tanácsadó vállalkozó) Így mindig elérhető és ez növeli a bizalmat Ön felé. Többé nem fog egyetlen megbízástól sem elesni pusztán attól, hogy épp nem tudta felvenni a telefont.
szeretné nagyobbnak mutatni cégét a leendő partnerei, ügyfelei szemében.
Referencia: több, mint 20 cég bejövő ügyfélszolgálatát látjuk el nap, mint nap, hogy úrrá lehessenek a folyamatosan csöngő telefonokon, és a szűrt, rögzített információval kényelmesebben tudjanak dolgozni.
Ha tényleg sürgősen meg szeretné oldani a bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelését, akkor egyszerűen nem engedheti meg magának, hogy tovább várjon.